Ana Sayfa
Duyurular
Uzaktan Atölye İşletme Stajı Başvurusu İçin Gerekenler

Uzaktan Atölye - İşletme Stajı Başvurusu İçin Gerekenler

Uzaktan  Atölye - İşletme Stajı Başvurusu İçin Gerekenler

  1. Mühürlü Güncel Transkript. (ogrmaker1@sakarya.edu.tr ‘ den mail yoluyla alınabilmektedir.)
  2. Uzaktan işletme - atölye stajı başvuru dilekçesi. (Başvurunun işletme ya da atölye stajı olduğu belirtilmeli, öğrencinin imzası atıldıktan sonra dilekçenin taratılarak gönderilmesi gerekmektedir)
  3. a) 2020 – 2021 Güz dönemi sonunda mezun olabilecek öğrenciler için, SABİS’ten, güz döneminde seçilen derslerin AKTS karşılıkları ile birlikte görülebildiği ekran görüntüsü
  1. 2020 – 2021 Güz döneminde tek bir ders almış olan öğrencilerin, SABİS’ten, seçmiş oldukları dersi gösteren ekran görüntüsü
  2. 2020 – 2021 Güz dönemi için, staj dersini almış ve başka hiçbir dersi kalmamış öğrenciler uzaktan staj başvurusunu doğrudan yapabilirler, başvuru için belirtilen tarihleri beklemek zorunda değildirler.
  1. Uzaktan atölye – işletme stajı başvurusu 20.10.2020 Pazartesi ile 14.11.2020 Cuma günleri arasında ilgili komisyon üyesine mail atılarak yapılacaktır.

Başvuru sonrasında, gerektiği durumlarda ek evraklar istenebilir. Başvurular mail yoluyla gerçekleştirilecektir. İlgili komisyon üyesine uzaktan staj başvurusu amacıyla gönderilen e-postalarda konu bölümüne ‘’Uzaktan İşletme Staj Başvurusu’’ veya ‘’Uzaktan Atölye Staj Başvurusu’’ yazılmalıdır.

 

Uzaktan  Atölye - İşletme Stajı Kabul Edilen Öğrenciler İçin

  1. Uzaktan işletme - atölye staj başvurusunun kabulü, ilgili komisyon üyesinden uzaktan işletme – atölye  stajı yapabileceğinize dair gelen mail ile olacaktır. (Başvurunuzun reddi hususunda ilgili komisyon üyesi sebebini mail ile belirtecektir)
  2. Herhangi bir dersi olmayan, sadece stajı kalmış öğrenciler, uzaktan stajının kabul edildiğine dair mail kendilerine ulaştıktan sonra, en erken 20 iş günü sonrasında staj raporunuzu teslim edebilirler Staj raporunuzu mühürlü ve güncel transkriptinizle birlikte mail yoluya ilgili komisyon hocasına göndermeniz gerekmektedir. Transkriptinizde mezun durumunda olduğunuz görülebilmelidir.
  3. Güz döneminde ders seçen öğrenciler, mevcut aldığı derslerden başarıyla mezun olup, mevcut derslerin notları transkripte işlendikten sonra staj raporunu ve mühürlü güncel transkriptini ilgili komisyon hocasına mail ile iletebilirler.

 

Not :

  1. Sistemden alınan görsellerde öğrencinin numarasının da gözükmesi gerekmektedir.
  2. Güz dönemi sonunda mezun olma ihtimali olup uzaktan staja başvuran öğrencilerin, mezun olamama durumlarında, gönderdikleri staj raporları değerlendirmeye alınmayacaktır.
  3. Başvuru için belirtilen son tarih geçtikten sonra gerçekleştirilen başvurular dikkate alınmayacaktır.